Midsommar

Imorrn är det midsommar, och som alltid firar jag det tillsammans med familjen. Jul, påsk och midsommar är sådana där högtider som jag firar med familjen, oavsett vad alla andra hittar på. Det har bara blivit så genom åren( haha, nu låter det som om jag är jättegammal:) men jag tycker det är lite trevligt faktiskt. Vi har en såpass stor släkt så det är riktigt kul att vi träffas nästan allihop några gånger om året. Jag tycker om att umgås med min släkt, där finns så mycket roliga människor.

så jag kommer inte uppdatera under helgen, äntligen en planerad oaktivitet! Men sen får vi se. Ska sätta mig ner och verkligen ta tag i designen, så kanske det blir lite roligare att blogga med.

Funkade inte att ladda upp bilder heller, så jag skiter väl i det då.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Har du några sköna planer för idag då? ;)

Trevlig Midsommar! :D

2011-06-24 @ 14:28:17
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback