Fix & trix

En vecka av sommarlovet har gått, om jag är rätt med i datum och tid. Skulle kunna vara två veckor också, men det tror jag inte riktig. En vecka då jag har gjort verkligen ingenting egentligen. Det har varit så oerhört gött att bara vara så det är inte sant. Men denna veckan är det nya tag, haha!

- Visning av lägenhet(er) imorgon, vilket innebär att jag och mamma tar en roadtrip till Jönköping.
- Designa och skicka efter en ny kalender, om den blir snygg.
- Testa att köra bil. Hoppas, hoppas att foten håller för det!
- Fixa nya datorn färdigt med program och grejer. Har inte orkat ta tag i det, haha.
- Kanske föreslå att vi ska måla de där fönstren nu..
- Rida och köra den lilla hästen!
- Se om man kan bli slutgiltigt frisk från förkylning så att man törs umgås med folk igen!
- Fixa ny bloggdesign. Stort behov, ja.

Haha, oups..det där var mer en sommarlovsplanering än veckoplanering..haha, så kan det gå. Lär väl bli en del stillasittande ändå, så att foten får bli bra i lugn och ro. Men jag trodde aldrig att jag kunde bli så rastlös av att sitta still!

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-22 @ 20:41:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback