Igår

Igår var typ sista gången jag satt på den fina lilla hästen innan jag flyttar. Och vem vet vad som händer sen? Lite sorgligt kändes det allt.

Red i alla fall en av de absoluta favoritvägarna, Privatväg. Travade över bommen så duktigt så och sedan red vi hela slingan utan att se en enda älg! Sist fick vi ju vända där för att två fjolårskalvar stod mitt på vägen och såg liiite för nyfikna ut. Galoppade i racebacken, även om jag blev lite chockad över segheten hos Rosa. Hon ville inte alls, men sen blev hon normal igen. Synd bara att det efter den backen är massa sten och grejer så man inte kan springa fort. Men det var en väldigt trevlig tur, utan en massa tjafs som det varit på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback