Fullt upp


Idag har jag tänkt att ha en ganska datorfri dag. Tro det eller ej, haha. Har en del plugg att fixa, saker jag inte orkade innan lovet etc. Och ikväll ska jag hitta på skojiga saker. Som inte har med en dator att göra, haha. En tur till hästen ingår också i planen, men jag vet inte om det bli pyssel eller ridning, eller både och. Jag gillar det här med lov, man hinner med en massa saker man inte hinner med annars. Typ som att träffa en massa människor man annars bara ser som hastigast. Och planera inför sommaren, för man har faktiskt energi till det. Och, som alltid, att planera framtiden och allt som händer inom det närmaste. Nu känns det mesta roligt, för jag har tid att lägga på allt, utan att hela tiden känna att jag måste göra annat. För tiden finns. Vi borde ha lov oftare, eller mindre att göra.



Har desstuom funderaringar på en ny design. I alla fall headerbilden måste bytas ut, det är ju vår nu! Och snart sommar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback