Sommar, sommar, sommar

När solen steker och det är drygt 30 grader varmt, har man ingen lust att sitta vid datorn och blogga. I alla fall inte jag. Återigen, önskar jag att det fanns möjlighet att ha tidsinställda inlägg på blogg.se. Då kanske uppdateringen hade varit låg, istället för minimal. Nåja. Sommarvädret kommer väl inte vara för alltid. Även om det vore skönt.

Idag ska Cammie sola, läsa i skuggan och bara vara. Det är det bästa med att ha ett sommarlov utan jobb. Man kan göra vad man vill, hela tiden!

Fotat har jag gjort också, i massor. Tyvärr orkar jag inte sitta och ladda upp, det tar för lång tid. Någon som vet hur man kan snabba upp det? Typ ha dem på en annan sida och länka?


Har ju ett macroobjektiv att leka med också..Måste bestämma mej om jag ska köpa det eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback