Tråk

Hästen var halt igår när jag skulle upp och rida, jippie! Eller inte..blev iaf en kort, kort tur eftersom det inte kändes något, och kom och gick som jag vet inte vad. Men nu blir det inte ridning på ett tag, om alls under sista sommarlovsveckan..

Målat hus har jag gjort också idag. Nu är en hel vägg klar, och en halv. Bara två väggar kvar, sen har jag under sommarlovet målat garaget, ett uthus och "vanliga" huset. Det är lite som terapi, det där med att måla. Inte så roligt, men lite terapiaktigt. Man kan vila i målandet, utan att tänka på massa annat och utan att stressa ihjäl eller något liknande.

Just nu blir alla blogginlägg updates på mitt liv, har inte riktigt orken att sitta och göra lite roligare saker. Det är för lite sommarlov kvar för att sitta vid datorn! Men kanske lite recensioner?(stavning?:O) Jag har ju en del kategorier som behöver påfyllning, plus att jag fortfarande har sjukt mycket att skriva om, men ingen tid eller ork. Blä. Ibland får jag lust att rikta in min blogg på enbart en sak, så att jag kunde skriva om bara det. Men det vore lite tråkigt det också kanske.

Bild i repris, ros som bror fick när han gick ur 9:an.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILL DU BLI LÄNKAD PÅ MIN BLOGG?

Det är super enkelt!

Kommentera bara "jag vill bli länkad" under denna länk: http://ensara.blogg.se/2010/august/du-kommenterar-du-vinner-direkt.html

så blir du länkad imorgon :D

2010-08-15 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback