Sista sommardagen?

Idag skiner solen igen, och Cammie är lycklig. Det har varit lite tråkigt med regn senaste veckan, även om jag gillar regn. Det blir lite långtråkigt med dålig variation.

Imorrn flyttar L, och igår gav jag och J henne ett fotoalbum. Hehe, nu kommer hon aldrig att glömma oss, för det albumet var det bästa någonsin. Vi har planerat sedan i våras, och min kamera har följt med mig överallt sen dess, bara för att få ihop en massa bilder till albumet. Och ja, det blev en succé. Jag vet inte vem som var gladast när L fick det, hon, jag eller J. Uppskattad var det i alla fall och roligt att göra.

Idag är det bilteori som gäller för min del, varvat med massa saker på datorn som jag måste fixa, varvat med att måla huset. Kameran har legat oanvänt ett par dagar, jag har haft fullt upp i princip hela veckan. Häromdan var jag till göteborg, och tåget var bara två timmar sent hem...Men det gav inspiration till något krönikaliknande. Och nej, det var inte så hemskt, förutom värmen i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback