Lördag

Näst sista dagen innan sommarlovet är slut. Jippie! Eller inte..

Men jag har lite skojiga saker att se fram emot: Hälsa på L i Hstd, bara jag övertalar J, Falltorp x2, 18 årsdag, körkort(hoppas vi på innan jul, om vi har tur) , en häst att rida och en massa annat.



Idag ska jag upp och rida en liten tur, hade jag tänkt. Vad det verkar så är hästen hältfri, så en liten lugn tur skulle vi nog må bra av båda två. Usch, snart får jag rida helt i mörker, inte roligt. Men det kommer gå lite lättare än i fjol när jag stod ute i beckmörker och skulle sadla av och greja, eftersom stallet inte var klart än. Men det fixade sig, och det här kommer också göra det. För jag menar, allt slit i mörker och kyla är faktiskt värt de när man sitter uppe på hästryggen sen. Tro det eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback