. Att jag sedan kände mig som en fånge, betedde mig som en skitstövel och inte ville acceptera deras värld, det kunde ju inte de hjälpa.

Rubriken är ett citat ur min "bok". Ja, jag vill att den ska ges ut. Men, det finns ju vissa problem på vägen dit. Kanske borde ta tag i det mer seriöst? Har i alla fall lyckats sätta mig ner vid datorn och skriva lite idag. Får passa på nu när det är lov och skitväder!

Igår red jag ponnyn igen, och jag måste säga att jag har en fruktansvärd balans. Det kan inte vara lätt att göra rätt när jag rider som jag gör. hehe. Hon verkade inte alltför missnöjd i alla fall, och jag är ju glad bara över att rida.


Ett framtida omslag, kanske? Nej, skämt åsido, jag är nöjd med bilden, den blev lite cool. Dessutom, tagen med min nya kamera!

Nu ska jag återvända till världen gjord av fantasin, och hoppas att orden kommer lättare än någonsin, så att min bok kan växa sig stor och stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback