This is England

Den filmen( This is England), vet jag inte om jag gillade eller inte. Vi såg den på vår underbart slappa psykologi, men jag vet inte vad jag tycker. Vissa stunder, bra, andra inte. Tänkvärd, javisst, men jag vet fortfarande inte.

Jag vet inte heller om min analys av den är bra, men det är kul att verkligen få till de där meningarna, som bara skriker fjäsk. Haha, jag är en hemsk människa. Det var faktiskt inte meningen att det skulle bli så, men..det blev det.

Haha. Jag är bäst på det här helt enkelt.

Skrattar bäst som skrattar sist, vi får väl se vad jag får för betyg sen..* host*

Justja! Den lilla busponnien jag rider ibland var tydligen frisk nu igen(varit halt), så snart kan jag åka dit och rida igen. Cammie blev lycklig. Dessutom, har jag nästan bestämt mig för att leta upp en annan häst/ponny att bli medryttare på när jag inte rider Pricken längre. När det nu blir, haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den var jättebra!!! Sj tror jag att det blir ett litet mvg för fröken camilla :D

2009-10-13 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback