Höstlov!

Bilden är extremt oredigerad...

 

Förlåt alla timeare som, kanske, läser det här. Men..

 

DET ÄR LOOOOOOOOV!!!!!!

Det är helt sjukt vad jag har längtat efter det här. Ingen skola, inga tider eller bussar att passa. Inga läxor/prov/inlämningar på en hel vecka. Det är så underbart så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det var roligt efter sista lektionen, när folk skyndade ut ur klassrummet, en del sjöng på "schools out for..", andra helt normala, och jag och korre som med världens flin i ansiktet stressade ner för att komma därifrån. Jo, aldrig har det väl varit så underbart att få gå därifrån. Inte för att jag inte behöver plugga under lovet eller så, men det kommer ändå vara så enormt mycket lättare än när man hela tiden får nya saker.

Haha, imorgon har jag lovat mig att inte gå upp tidigt, inte stressa överhuvudtaget, och inte åka någonstans förrän C kommer för att plocka med mig hem till sig. Det kommer vara underbart att inse att det är måndag, att jag inte behöver åka med en buss kl 7 på morgonen, för att åka till ett klassrum fullt med människor och datorer. Inget jag måste göra, eller tider att passa...Herregud, jag kommer aldrig klara av det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback