Duktig, Cammie, duktig

Haha, jag är duktig, idag fick jag tillbaka mina två artiklar som jag skrivit i textkommunikationen. Mvg, på båda. Me like. Äntligen något som går bra,

Ska dessutom vara med i skolans novelltävling. Inte för att man får bra pris eller ngt sånt, men jag behöver erfarenhet av att skriva inom ett visst ämne, och att sedan få det bedömt. Allt för att bli bättre på att skriva.

Justja! det roliga saken jag berättade om för månader sedan? Jag ska få en novell utgiven, eftersom jag kom bland de 14 bästa i en hyfsat stor tävling av Värmländska litteraturföreningen. Eller ngt sånt, hette de. Ca 100 tävlande var med, jag var en av 14 bästa. Ett steg på den stora vägen, taget.

Steg 2, skriva en riktigt lång sak och sedan skicka in för bedömning. På något sätt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låt mig läsa sen!!!

2009-10-13 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback