Playin' with words

Ett andetag för den jag ville bli och trodde att jag kunde bli Ett andra andetag för den jag trodde att jag var och ville fortsätta vara Ett tredje andetag för den jag är nu och vill fortsätta vara

Nu, när det är dags att visa att vi står för vad vi sa Så står du bara där, med ledsna ögon och bara tittar Tittar och betraktar när jag kämpar för mitt liv Tillslut blir det som vi sa, det blir döden som skiljer oss åt För jag orkar inte kämpa när den jag älskar har gett upp


Några exempel på vad jag skrivit. Oftast skriver jag noveller, men sånt här dyker också upp. Självklart är det förbjudet att använda det jag skriver utan att fråga mig om tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej precis det är inget jag är stolt över men jag hade inte så mkt val. Tack <3

2009-06-28 @ 20:14:36
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback