And the dream slowly awake

Så var det det där med att vara aktiv då. Men jag klarar det helt enkelt inte just nu. Det är för underbart ute, man vill bara hoppa, springa och vara allmänt glad när man ser solen som skiner och hur mycket sommar det är ute.  Då får datorn och bloggen lida. Inte för att det är någon skillnad för de ensamma själar som läser min blogg kanske. Men ändå. På något sätt ska man väl försöka lyckas med.



Jag har fått en ny kick när det gäller min dröm om att få vara den där författaren alla vill läsa. Det kom så klart, att jag verkligen, verkligen vill. Kanske en av de svåraste vägarna att gå står framför mig, för om jag väljer den så kommer jag bli så enormt beroende av vad andra tycker om det jag gör. För om ingen tycker om det jag skriver, så kommer ju ingen att läsa det. Och människor måste vilja läsa för att vilja köpa. Köper ingen, får jag inte fullfölja min dröm. Så låter de negativa tankarna, samtidigt så vet jag, att jag kan. Jag kan skriva de där orden som fångar en läsare, får en läsare att bara vilja veta mer och mer. Jag tänker fortsätta kämpa för att lyckas med det, jag ska välja min väg även om det kan tyckas onödigt svår. För om jag lyckas, så kommer jag bli lyckligare än jag tror är möjligt. Det finns väl inget som är bättre än att få förverkliga sina drömmar?

Kommentarer
Postat av: madd0x

(y) Go for it sweety! :D

2009-06-24 @ 22:36:22
Postat av: Cammie

Tack sötis Maddox, I will :D

2009-06-26 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback