In this funny little world

Har inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte orkat. Knappt suttit vid datorn, och då bara för att kolla film. Det kommer bli så mycket av det ändå snart, dator hela dagen, typ.

Vårt schema ligger ute nu, först blev jag lite ledsen när jag såg det, men nu tycker jag inte det är så hemskt längre. Det kommer funka.

Göteborg, där fann jag en ny favoritaffär. Haha, det dröjer innan jag får åka tillbaka till det affären, som jag just nu inte ens minns namnet på. Mer, skriver jag inte, för jag har lovat mig själv att aldrig skriva om mode, and that's what gbg was all about. Shopping.

Skola börjar snart, jag tänker sysselsätta mig så jag inte tänker på det. Då får jag lite panik, för jag känner verkligen inte för att börja gå upp tidigt på morgonen igen, och sen fylla huvudet med en massa, massa saker. Men liksom med schemat, kommer det nog att funka.

Blähä på alla för att jag glömt kameran typ alla dagar igen, så inga bilder. Dessutom har den eget liv, och de foton jag faktiskt tagit har haft en kvalite som fått mig att gråta, nästan.  Vi får se när det kommer bilder, och blogginlägg igen. Snart, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback