I wanna be good, I wanna be great

Idag är det näst sista dagen på sommarlovet. Det känns lite knep, lite panikartat, vad har jag egentligen gjort i sommar? Det finns så mycket saker jag sa att jag skulle göra, som jag inte gjort. Och så har jag gjort en massa annat såklart, istället. Men jag ser inte fram emot hösten, inte än. Jag vill inte ha kyla, mörker och allt det där. Det är så deprimerande. Fram till oktober går bra, men sen är det bara jobbigt.

Idag börjar teaterna igen också. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, det var flera månader sedan jag var där sist, så jag vet inte riktigt hur det blir nu. Bra, hoppas jag. Det vet jag efter idag.

Igår var jag och red Pricken, fick sällskap av en annan tjej som också har sin häst där, och det var riktigt skoj. Vi galoppade en del och jag fick se telefonkiosken som står mitt ute i skogen! Jag förstod inte varför någon ställt den där, men det finns faktiskt en historia till det, fick jag höra. Någon gång ska jag ha med kameran och ta kort på den, det är ett som är säkert.



Jag hade kameran i köket en dag, tog kort på vår köttätande växt! Och ja, den är redigerad till korninghet eller vad folk nu vill kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback