Det har börjat

Det har börjat nu. Den sista delen av UAI är påbörjad. Det känns så i alla fall. Kanske är den klar snart, kanske blir den något av det längsta jag någonsin skrivit, kanske blir den ännu längre när jag läser igenom den. Kanske kommer den en dag att bli utgiven, med mitt namn på. Det är något jag hoppas på, för lyckan om det hände, det går inte ens att föreställa sig. Men att hålla sin egen bok i handen, veta att människor köper den, känna att man faktiskt är riktigt bra på något.  Det vore en helt obeskrivbar känsla.

Det är därför jag skriver. För att en dag få uppleva den där känslan. Få stå där och känna att något jag skrivit, är så bra det bara kan bli. Det skrivna ordet är mitt sätt att uttrycka mig på.  Läs något jag har skrivit, och förmodligen lär du dej mer om mig än du annars hade gjort. Berättelserna, historierna är olika men i olikheterna finns också likheter. Det är jag som skrivit det, mina åsikter som kommer till liv. 


Kommentarer
Postat av: Marina

sv; Ja, han spelar honom riktigt bra. Jag har dock svårt för karaktären i sig. & snape är ju svår att inte tycka om. :]

2009-08-07 @ 11:30:22
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: annellisaa

tack:)

2009-08-07 @ 16:09:13
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Hilda

Det märks ju på bloggen att du skriver bra, du kommer säkert lyckas! :D

2009-08-07 @ 17:20:20
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback