A Knights Tale

Igår hade jag tråkigt, letade upp en film och kollade på den. A knights tale, fin film, passade mitt humör just då. Annars hade jag nog tyckt den var tråkig, en sån typsik handling, men eftersom jag tycker att Heath Ledger är sjukt bra och inte ser för illa ut, så var det ett rätt trevligt sätt att tillbringa kvällen på.

Haha, jag har nog varit världens mest osociala människa under sommaren, det känns faktiskt lite jobbigt att behöva bryta trenden. *host host* Det ska bli skojsigt, jag kan behöva ha lite att göra igen, kanske.



Snart är det enligt tv-folk dags för "en av årets största idrottshändelser", final på 100 meter, VM. Ska nog gå och se på det tillsammans med familj, bara för att. Sen blir det nog en till film, lata sig lite, så att jag orkar gå upp tidigt imöra och träna. Woho!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tackar :)

& ja, det kommer bli riktigt segt :/

2009-08-17 @ 09:25:46
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe,okej =)

tack =)

2009-08-17 @ 09:27:13
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback