11 dagar

Om 11 dagar, börjar skolan igen. Blää.  Även om det ska bli gött att träffa folk igen, så finns det mer fördelar med sommarlov, än med skola. Tro mig, jag har räknat efter.

Igår var jag, mammi och bror och hälsade på kusin m familj. Riktigt skoj var det, mysigt hus och allt sånt där. Sen fick jag rida på deras häst, som jag nog ska göra fler gånger, nu när kusin sambo inte kan det. En liten söt D-ponny var hon, och mysig att rida med. Jag blev glad, för det är snart ett år sen jag red senast. Men inte nu längre! Det är tur att man har snälla kusiner m familj som tycker att jag kan få motionera deras häst ibland:)

Today består av träning, övningskörning och sol. Har fått en massa bra musik av Korre, så den ska testas samtidigt som jag tänkte vara ute ett tag. Kamera ska också med, den har jag glömt hemma lite för många gånger på sistone...


Ingen kamera med igår, så det får bli en gammal bild på en väldig god mat.

Kommentarer
Postat av: Emma

va bra!

2009-08-09 @ 17:24:19
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback